fredag 12. november 2010

Tanzania!!

Da var det endelig tid for en liten oppdatering fra Tanzania. Maa paa internettcafe for aa kunne laste ned bilder,og siden jeg ikke har saa god tid da saa har jeg satt noen bilder sammen til ett bilde.Kommer bare en liten tekst til bildene naa, saa faar jeg se om jeg faar skrevet mer siden.Enjoy!

Her er det bilder fra velkomsten paa IOP. Jentene paa senteret danset og sang for oss.Paa kvelden hadde vi forskjellige leker og aktiviteter,sammen med folkehooyskolen som vi reiste sammen med.


Vi var paa besook i en masailandsby. Veldig spennende! Fikk vite mye om deres skikker og tradisjoner.Et interessant moote med nomadefolk!



 Dette er fra naar jeg var paa besook hos en fosterfamilie, og fikk slakte en hane! En interessant opplevelse!Ellers ble det mye leking med barna!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar